fredag 7. mai 2010

Rally-helg

  • Så er det helg igjen. Uka går så fort at jeg ikke klarer å få gjort alt jeg burde. Mye av denne uken har gått med til å planlegge helgens rally-kurs. Jeg er så heldig at jeg er invitert til Bærum for å holde kurs. Nermere bestemt til Skui-gjengen.
  • Rally-lydighet er en morsom hundeaktivitet. Det går ut på å føre hunden igjennom en bane med forskjellige øvelser. Øvelsene er beskrevet på forskjellige skilt og stå i rekkefølge fra 1 - ca 20 øvelser( skilt)
  • Mange skilt å holde styr på. Noen skilt er nesten like, og noen skilt er ikke så lett å forstå.
  • Dette skiltet er ikke med i rally-lydigheten, men jeg syns det var et skilt som ikke var så lett å forstå seg på.......................... :-))

1 kommentar:

  1. Takk for et supert kurs som virkelig ga mersmak!! Ingen tvil om at du er flink til å inspirere!!

    SvarSlett