mandag 1. august 2011

SCOTT PÅ KURS

Denne helgen har vært en god avkobling fra all elendighet i Norge den siste tiden. Godt å tenke på noe annet enn terror og drap.

  • Scott og jeg har deltatt på agilitykurs i Drøbak. Fredag til søndag. Og vi hadde en veldig varm helg, - med ca 28 grader og sol. Og siden vi heller ikke hadde vind, så kan man si at det ble en varm opplevelse å løpe agility.
  • Fredag gikk vi en hopp klasse 2 bane og ble filmet av instruktøren, - Petter Nordlien. Etterpå gikk vi inn for å se filmen i slow motion for å se hva vi gjorde feil / riktig. Veldig lærerikt og motiverende. Jeg har desverre ikke denne filmen, men fikk en god venn ( tusen takk !!! Gondola ) til å filme meg og Scott igjennom helgen. Restultatet ser du ovenfor.
  • Vi gikk 4 baner hver dag, tilsammen 9 baner når man tar med fredagens løp. To av banene var med felthinder, og resten av helgen trente vi hopp-baner og føring.
  • Instruktøren mente vi hadde bra felt, og var gode på slalåmhinderet. Men har litt igjen på å treffe " timingen" i føring. Så da må jeg bare trene meg selv til å bli bedre til dette-
  • Avslutningsvis gikk vi to hoppbaner med tre rette tunneller og masse fart. Veldig moro :-)
  • Vi har langt igjen for å gå feilfrie løp - på første forsøk. Men vi går bedre og bedre, og med en fart som mange skal lite med å slå oss på, når vi først får det til.
  • Neste helg skal Scott og jeg konkurere i agility igjen . Og - da håper jeg vi klarer å komme oss igjennom en bane uten alt for mange feil...............................................

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar