mandag 29. august 2011

STAKKARS PANDA

  • Det er mye vanskelig som skjer rundt meg nå, og det er ikke lett å tenke positivt . Men jeg prøver å henge litt med på ulike treninger rundt om for å få noe annet å tenke på. Godt å ha en familie som holder sammen, og det er godt å ha gode venner som støtter meg og " trøster" når det er som vanskeligst.
  • Lørdag tok jeg en tur til Ås i Akershus for å se på FS / HTM - konkurransen der. Vi startet ikke selv denne gang, da vi ikke er klare for konkurranse før neste år en gang. Men vi jobber med momenter her hjemme, som skal inn i et nytt program og til ny musikk. Det var mange flinke på konkurransen og nå er konkurransen enda større for meg når jeg skal igang igjen neste år. Flere og flere som får opprykket til klasse 2 gjør at det blir enda mer spennende å fortsette med denne sporten. Utviklingen er på vei oppover, og det er helt topp!!! Det var et forferdelig dårlig vær denne dagen, og folk ble søkkvåte i ringen. Noen hadde en koreografi som gjorde at de skulle ligge på bakken også. Og - DE GJORDE DET!!! I gjørme og vann!! Man må bare ta av seg hatten for de som deltok denne lørdagen :-)
  • Fargo var med meg og vi fikk trent litt på sidelinja. Han var ivrig og godt fokusert. Lenge siden vi har trent med sånne forstyrrelser, så jeg er veldig fornøyd med å få tatt en liten økt der. Torsdag denne uken starter en freestyle-gruppe i Moss og da får vi trent mer på ulike forstyrrelser. Ringtrening osv..... Det skal bli spennende å se hvor mange vi blir.
  • Søndag var jeg på agilitytrening i Askim. En koselig gjeng med blide og positive folk gjorde meg godt!! Jeg hadde med Scott, Pønky og Minni. Det ble noen fine økter på alle tre.
  • En av mine treningsvenner : Cecilie Jonassen Hansen tok bilder av Scott når han var på vei mot sin leke............ Med hennes tillatelse : her kommer en kuul bildeserie :-) Stakkars lille Panda sier jeg bare...

1 kommentar: