søndag 13. juni 2010

Sommer........endelig..........

  • Vi er snart midt i juni, og det betyr at vi er godt inne i årets første sommermåned. I dag sluttet det omsider å regne. Vi har hatt noen dager med regn. Det var virkelig nødvendig fordi det var så tørt i skogen at det begynte å bli bekymringsfult. Vi som bor midt i skogen er livredd for skogbrann. Nå kan vi slappe av litt igjen :_)

Skogen er full av blomstrende stjerner nå :-) Skogsstjernen er vakker og nå ligger det tepper med denne hvite stjernen rundt oss .

Hagen, - blomstrer igjen . Den vakre fargen og de flotte blomsterklasene kan nesten ta pusten fra en når man kommer tett innpå og studerer den fine sommerblomsten.

Grønn mose på nært hold ser ut som små stjerner på himmelen, og er et kunstverk

Hundekjeks tror jeg denne flotte blomsten heter på godt norsk............... Små små blomster som er satt sammen til en stor klare av blomster. Undervurdert, - vakker.....................

En av hagens liljer, har fått besøk av en flue : -)) Det er så utrolig mye fint å se hvis man bare tar seg tid............................ Sommeren er den flotteste tiden, - og JEG klarer å være aktiv nå. Det betyr at jeg utnytter hele dagen og døgnet. Jeg orker å gå turer, og jeg jobber iherdig med å få opp formkurven min. I dag har det blitt Fine turer - og masse trening med alle hundene :-)

Vi har trent både freestyle, - HTM og agility i flere små økter, - både her hjemme og i Råde-

I tillegg har Scott og jeg har trent søksarbeid i skogen.

Her ligger Scott i stien og venter på klarsignal på å få løpe ut for å søke ................... Ikke noe å si på iveren her. Endelig fikk han det utløsende signalet for å sette igang søket :-)
Og han fant byttet, - ganske stolt er han også :-))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar