tirsdag 30. november 2010

Adventskos og Villa Fløyen

Så er det adventstid og det går med raske skritt mot julefeiring. En tid med mye innekos, stearinlys, fyr på peisen og ro til å kose seg sammen.

Det er ikke mulig for meg å være ute nå. Jeg får brystsmerter og pusteproblemer utendørs når det blir for kaldt. Og det er akkurat det det er nå om dagen. Kulda kom litt for tidlig for meg ( hmm, - det passer vel egentlig aldri heller ) i og med at jeg hadde basert meg på daglige freestyle-treninger fram til konkurransen som skal være i Drammen på søndag

Pønky og Fargo burde hatt mulighet til å trene hele programmet et par ganger før helgens konkurranse, men slik skulle det ikke bli. Vi har nå flyttet inn i Villa Fløyen igjen ( som i fjor vinter ) og trener på de enkelte momentene vi skal ha i våre program.

Det skal bli spennende å konkurrere igjen etter noen mnd. med konkurransepause for å trene.

Denne uken blir skikkelig hektisk. Jeg skal på sykehuset og operere høyre hånd på mandag, og da må jeg klare meg noen uker med bare venstrehånd. DET blir en utfordring sånn midt i julestria. Baking, vasking, stryking og bading av hunder osv........ må gjøres denne uken.

Fra neste uke kan jeg sitte foran peisen å la julefreden senke seg...................................

God adventstid :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar