tirsdag 13. april 2010

Mål i sikte.............

  • Det har vært et stor mål igjennom vinterens trening å bli så god av vi kan starte i Norges første freestyle-konkurranse som skal være 30. mai i Ås.
  • I dag sendte jeg påmeldingen, - og jeg har meldt på både Pønky og Fargo !!

  • Tiden får vise om vi er klare eller ikke, men om helsen holder tror jeg nok vi klarer det.

  • Musikken til Pønky har vært klar i mange mnd, og vi har trent og trent , - forandret programmen og trent igjen, Nå tror jeg at jeg har bestemt meg og spikret programmet for denne deltagelsen. Mulig vi forandrer litt senere, men jeg tror vi har et fint program som er passe vanskelig til klasse 1 .

  • Musikken til Fargo er også klar. Om vi klarer å få ferdigtrent programmet frem til Mai er en annen sak. Uansett, - vi har et mål å trene mot, og det er bra.
  • Bra for Fargo, - som elsker å jobbe med dette, - og bra for meg. Da er det lettere å være motivert til å trene for å bli gode, med mål i sikte................................

  • Jeg er spent , - og jeg gleder meg :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar