søndag 4. april 2010

Jeg velger meg april........................

  • Jeg velger meg april
  • I den det gamle faller,
  • i den det ny får feste;
  • det volder litt rabalder,-
  • dog fred er ei det beste,
  • men at man noe vil.
  • Jeg velger meg april,
  • fordi den stormer, feier,
  • fordi den smiler, smelter,
  • fordi den evner eier,
  • fordi den krefter velter,-
  • i den blir somren til!
  • ( Bjørnstjerne Bjørnson )

Jeg velger meg april............................................................................

Jeg velger meg april.........................................

Jeg velger meg april.......................når snøen og isen smelter

  • Og første blomst i hagen

4. april i år ser det slik ut i hagen vår . Det er fremdeles litt snø slik at jeg ikke kan sette ut alle hinder og få trent på alt det som jeg brenner for å komme i gang med, - men det er plass til ett hoppehinder...............

Og det er masse vi kan trene på selv bare med ett eneste hopp .))

4. april i fjor, - da begynte jeg å trene agility med Scott. Snøen lå enda, og vi trente bare på selvkontroll og startprosedyrer....................................

Det har vært strålende vårvær idag :-) Pluss 10 grader og deilig soooool !!

Det ble derfor en riktig så fin dag å være ute sammen med hundene, - en og en. Brukte god tid på hver og en hund slik at vi fikk både gått tur ,slappet av sammen og trent freestyle .-)

Etter et par timer ute og en god middag dro vi en tur til Råde for å trene litt agility. Satt opp samme kombinasjon som på fredag og gledet meg til å fortsette å trene på de tingene vi fikk så fin utvikling på da .............................

Desverre var ikke Scott i samme gode form som på fredag. Han virket sliten etter dagens tur og trening , og klarte ikke konsentrere seg så godt som sist. Det ble mye tull og klabb og babb. Men vi avsluttet med lek og moro, og hadde en skikkelig trivelig dag sammen med resten av rådegjengen :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar