søndag 11. april 2010

En strålende helg :-)

http://www.youtube.com/watch?v=xu9t5ii0yJk
  • Klikk på linken over og få vårstemning........................................
  • Enda en dag med strålende sol, - fra skyfri himmel. Det har vært varmt, - og stillheten ute er utrolig :-) Det er bare å sette seg ut å kose seg med hunder og fuglekvitter.
  • Hundene har fått seg en treningsøkt i dag også. Fargo og jeg gikk en liten tur, og trente freestyle underveis. Minni trente litt agility, mens Pønky fikk litt av begge :-)
  • Zippo og jeg gikk en tur nedover veien, og vi fikk innlagt noen økter med Rally-lydighet. Han er ivrig og syns det er moro å trene litt av og til. Flinke gamle gutten vår :-)
  • Scott fikk også en fin tur med litt innlagt avstandskommandering av fri hund. Det vil si at han skal få ulike kommandoer fra meg mens han er løs og løpende mot meg, fra meg , - snusende i grøfta eller lekende med pinner osv................. Han er velidg dyktig til å skille kommandoene mine :-) Og han utøver de raskt, der han han befinner seg når kommandoen kommer :-)

Etter turen med Scott satt jeg meg i hagen for å kose meg mens jeg trente Scott i slalåmen.

  • For 6 uker siden så det slik ut på terassen utenfor stua vår .............................

I dag satt vi ute å spiste middag i strålende sol og i bare genser. Det var også årets første utepils...........................

Hundene satt også pris på å kunne være ute i hele dag. Men det er slitsomt med så mye frisk luft, turer og trening sånn i starten på ute-sesongen.

  • Her koser Minni seg sammen med sin STORE helt , - Scott. Hun har alltid vært utrolig glad i scotte-gutten, og alltid lagt seg nær han når han ligger å slapper av. I motsetning til Pønky som alltid legger seg i solsteiken, så har disse to trukket inn i skyggen i dag. Godt det er VÅR !!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar