søndag 15. april 2012

Instruktør, - tross alt :-)

  • Det har vært en travel tid med oppstart av hundeskolen og kurs.
  • Påsken var fyllt opp med mange ulike deltagere og 4 ulike tema. Grunntrening, rally-lydighet, Freestyle og agility.
  • Det var til stor glede for meg at det var så mange påmeldt på hver enkelt dag denne 5-dagers-kursuken. Og  flere deltagere deltok flere dager slik at jeg fikk fulgt dem over flere dager.-
  • Her ser dere sheltien DINA i rally-lydighet med sin dyktige fører Merete.

  • Ellen og Pop var også en av våre dyktige deltagere på rallykurs i påsken
  • Toril deltok med to flotte hunder denne påsken, og var med hver eneste dag !!
Fia fikk prøve seg i rally-lydighet, - til forandring fra hennes andre hundesport sammen med Margrethe ( som er agility )

  • Lena og Rubi trener innkalling på grunntreningsdagen :-)
  • Luca og Heidi var med på grunntrening i agility :-)

10 år gamle Jesper deltok med sin flotte Abbi på agilitykurset i påsken. Disse to er utrolig flinke og Jesper deltar også i LP-konkurranser med denne fine hunden sin .-)
  • Ayla ( berner sennen ) deltok på freestylekurs i påsken og har valgt å fortsette på mitt ukeskurs etter påsken. Det blir spennende å følge dem  videre :-)
  • Min egen Fargo har vært en flott "visegutt" under alle kurs. 
  • Det er utrolig deilig å  ha fire flotte og snille  hunder som oppfører seg greit når deres egen hage "invaderes" av ukjente hunder og folk , etter at de har levd noen år med minimale forstyrrelser  her langt inni granskauen..................  :-)
  • Takk til alle deltagere for mange fine opplevelser sammen med dere alle. ( Det er desverre ikke bilder av alle, men ingen er glemt i mitt hjerte :-)
  • Første mål er nådd.
  • Etter påskekurs ble det helgekurs i rally-.lydighet. Denne helgen med fire dyktige deltagere.
  • Og ikke mist, - jeg har klart å fullføre alle disse kursene uten å brenne meg helt ut.
  • Det har vært en fin opplevelse å ha kurs her hjemme istedenfor å måtte pakke bil, - 
  • kjøre bil  til en plass, -.
  • pakke ut av bil, - holde kurs, -
  • pakke ned i bil, -
  • kjøre hjem , -
  • pakke ut av bil..... 
  • OG jeg har til og med sluppet å sove borte i en seng som har drept rygg, nakke og skuldre  -og med mye smerter i kroppen.
  • Om noen lurer på hvorfor jeg ikke holder kurs i klubbene rundt om lenger  , - ja så er det rett og slett fordi jeg ikke har helse det!!
  • Jeg elsker instruktørjobben og det gir meg masse energi å ha så mange flotte deltagere, - så takk så masse til dere som vil reise hit til meg , -slik at jeg kan fortsette som instruktør, - tross alt !!













1 kommentar:

  1. Du er instruktør ja, og håper det fortsetter lenge lenge:)

    SvarSlett