lørdag 4. september 2010

GALLEANO

Galleano er en 4 mnd. gammel Barockpinto. Han bor nå sammen med mamman sin på Jeløya, - men om en stund skal mamman hjem og han skal bli igjen på Oslofjordens perle.

Han er avhengig av mamman sin en stund til, - og får melk i tillegg til kraftfòr. Mamma`n har fått et litet sår på benet og får behandling for dette.

For å unngå bakterier har hun bandasje på såret.

Det er flere hester på gården, og en av dem er en snill og god Fjording. Her er min kusine Tove -Mette ute for å hente henne fra beite. Jeg fikk idag min første "ride-time " på denne snille damen :-) Litt rusten etter 10 år fra hesteryggen, men moro var det :-))) Snill og tålmodige kusinen min ,- som er en fantastisk lærer .-) Gleder meg til fortsettelsen på dette nye og spennende .-) Tove -Mette har utnevnt meg til gudmor for Galleano , - og det forplikter................... Jeg er mer enn villig til å være med på å sosialisere og trene opp denne lille, vakre GALLEANO`en. Jeg lærer masse om hest disse dagene, - og det er utolig mye et litet føll skal trenes opp til for å bli en god og stødig hest. Det blir moro å være med på denne utviklingen videre !!
  • VENNER????????
    Galleano skal bo sammen med "Shamez" og han har betegnelsen " Onkel". Galleano er allered sterkt knyttet til onkelen sin, og holder mer sammen med han enn med mamma`n
    En livlig gutt sammen med mamman ( fulgt inn av Tove-Mette ) fra beitet og inn for litt stell i stallen
    Mor og sønn holder godt sammen ...................................
    Det er lov å løpe litt og ha noen kromspring på veien,- når man er løs og kan gjøre som man vil :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar