mandag 20. september 2010

Dommer-debut

  • Denne helgen var det Indre Østfold hundklubb sin tur til å arrangere freestylekonkurranse. Jeg skulle debutere som freestyledommer og hadde forberedt meg godt til denne dagen .-)

Med tillatelse fra fotograf " Merete Greaker" har jeg kopiert noe bilder hun har tatt fra konkurransen, Her ser dere meg sammen med dommer " Merete Andersen Huser " i bakgrunnen og pallplasseringene fra venstre 2 plass, - i midten 1 plass og til høyre 3 plass :-)

Gratulerer med godt gjennomført program med stor show-kvalitet alle tre !! Vinneren var en ung dame med en flink aussie. De hadde laget et søtt og fint program etter musikk fra jungelboken, der Baloo synger til sin menneskevenn :-) Morsomt at vi har en så bra utøver av den yngre generasjonen. Dette lover veldig bra for freestylen i Norge videre !! 2. plassen var en fin coutry-låt, - og de hadde en superbra tolkning av musikken og den flinke spanielen danset veldig fint uten mye håndsignaler fra fører. DET er noe jeg sette høyt og belønner godt :-)

Her ser dere dommerteamet i dyp konsenrasjon........................
Det ver morsomt å være dommer, og jeg håper det ikke blir altfor lenge til jeg får nye oppdrag.
Neste freestylekonkurranse skal være på exporama siste helg i oktober. Kanskje vi deltar selv denne helgen..........................
Er iallefall veldig inspirert etter helgens dømming, - og trener etter beste evne :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar