tirsdag 29. september 2009

TANKER OM LIVET

Livet er ikke alltid så lett. Jeg hadde en hel dag for meg selv idag. Denne dagen ville jeg bruke til noe spesielt.. Til å føle på livet. Det livet jeg nå lever, - og setter stor pris på. Livet sammen med mine kjære, - livet med naturen på nært hold. Livet med utfordringene. Livet med vanskelighetene. Livet med alle gledene............................................................. Jeg hadde med hunder og kameraet på tur, - og du kan lese og se mer på http://www.123hjemmeside.no/fosserod

1 kommentar:

  1. Fin side og bilder og tanker fra din tenke-og-filosofere dag:) Trodde kanskje du var i mye bedre form jeg, det lille jeg har sett av deg på agilityen, så det var leit å lese at det ikke helt var sånn. Men du har jo en kjempeegenskap i det at du tar tak i ting og ser etter hva du KAN gjøre, og gleder deg over at det er masse av det:) klem Anneli og Barte-Marte

    SvarSlett