søndag 16. januar 2011

Fokus

Denne uken har vi vært to turer i Drøbak og en veldig kort tur i Moss og trent agility. Det er Scott som har vært med, - men Minni fikk også en trening i Drøbak denne uken. Hun er kjempeivrig og det er ingen tvil om at hun kan bli en god agilityhund etterhvert. Det har vært mildvær, og jeg har gått turer med en og en hund, - og trent her hjemme. Scott er lett å trene om dagene. Han følger godt med, og han er lett å "styre" Hans fokus under arbeid er helt unik. Det er fantastisk moro å trene med han :-) Jeg gleder meg til hver eneste dag vi er sammen. Jeg er sikker på at han også blir en super freestyle-hund. Vi trener daglig på programmet vårt nå, og det er stor fremgang hver eneste dag. Vi elsker dette begge to :-) Endelig begynner alt grunnarbeidet jeg har gjort med han disse to og et halvt årene å bære frukter. Han har vært utrolig sen i sin utvikling, men nå ser det ut til at han begynner å lande, - bli voksen. Så nå er det bare å fokusere på videre oppgaver og bli enda bedre !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar