fredag 2. mars 2012

Godt å ha



  • De siste ukene har jeg tilbragt mye tid sammen med gode venner.  Venner som betyr mye for meg og som jeg føler at jeg har stor glede av å være sammen med. 
  • Jeg har igjennom facebook funnet tilbake til to gode venninnder fra barndom og ungdoms-skolen. Vi har tilbragt flere timer med prat og fine turer sammen, og jeg gleder meg masse til å være enda mer sammen med dem :-)
  • Jeg har også tilbragt en del tid sammen med  med hunde-venninner. De har betydd mye for meg og min motivasjon for å komme meg videre, både som dommer i Kreativ lydighet og som instruktør og utøver. 
  • Jeg føler meg sååå priviligert som har så trofaste og gode venner rundt meg :-)


  •  Det har jo vært en super vinter når det gjelder været i vinter.  Jeg har hatt mulighet til å være en del ute og gå turer og små-trene momenter i freestyle med mine hunder.  Scott har utviklet seg masse i vinter, og vårt "gartner-program" begynner å ta form. Men det er enda litt tid før vi har fått hele programmet trent inn godt nok til  å konkurrere. Her ser dere et par fine bilder som min gode venninne og dommerkollega Ellen tok av oss på trening for noen helger siden :-)  Ellen er superflink i både Freestyle og klikkertrening, og jeg har fått mange gode råd med meg på veien mot målet vårt :-)
  • Jeg er ikke like motivert for agility :-(   jeg kan ikke helt sette finger`n på hvorfor, men det er mulig det er tid for en pause.  Det har vært utrolig tungt å komme seg ut på trening sent på kveld i vinter. Det har resultert i at jeg har meldt mitt frafall på to av de treningene som jeg hadde meldt meg på til.  Jeg har meldt ifra at jeg ikke lenger orker å være instruktør i Drøbak på mandager, og jeg har solgt min plass på en privat trenings-gruppe for resten av vinteren.  Jeg har fremdeles mulighet til å trene to ganger i uken, men det er som sagt litt tungt å komme seg på trening i mørke vinterkvelder.

  • Norsk Freestyleforening har hatt årsmøte. Det er et nesten helt nytt styre som skal styre skuta videre, og det blir  spennende å følge med på utviklingen :-) 
  • Selv er jeg valgt inn som medlem i  "Regleverk og Fag-komitèen" . Det skal bli en utfordrende men morsom oppgave der jeg forhåpentligvis kan bidra blandt annet til  å lage en utdanningsplan for NKK trinn 2 instruktører for Kreativ lydighet.  Jeg gleder meg masse til samarbeidet med de andre i komitèen og komme igang med oppgaver.
  •  Det har vært to store bursdager denne uken!!
  • Hipp hurra og gratulerer med dagen til pappan min som ble 80 år på torsdagen !!!! Dagen ble feiret med god mat og drikke og koselig selskap  :-)))
  • Den andre som må gratuleres denne uken er min grandtante Reidun Anstensen. Hun var min grandonkel sin kone igjennom 60 år ( kunstmaler " onkel Karl" - Karl V. Anstensen )
  • Idag - fredag 2. mars fyller hun 100 år !!!!

1 kommentar:

  1. Oi...det skjer litt rundt deg nå...OG 100 ÅR!!!! Det er bare å gratulerer de alle med dagen ;). Gleder meg tils vi kan få litt treningstid sammen igjen også...savner dere allesammen <3. En STOOOR klem fra Jessica & Co ;D

    SvarSlett