mandag 26. mars 2012

Vennskapsbånd

  • Dette har vært en  fin helg med en blanding av ny lærdom og en sosial og trivelig helg sammen med  både nye og " gamle"  venner.
  • Det var selvsagt hundeseminar jeg var på denne helgen.
  • Ikke alle hunder er venner, - og og noen ganger er hunder for ivrige i sin hilsen med andre.
  • Mange hunder er redde, - eller  usikre, - eller så overivrige at de har problemer med å møte andre på en sivilisert måte.
  • Dette seminaret med amerikanske " Grisha Stewert " som instruktør inneholdt treningsmetoder  som kunne endre  hundens oppførsel i møte med andre. 
  • Jeg noterte meg flere nyttige tips som det er fint å ta med seg videre som instruktør.

  • Det var med en liten rottweiler-valp ( som tilskuer )på kurset, og det var også en liten baby som var  med mamman sin på kurs. Disse to ble snart gode venner, og jeg fikk tatt noen herlige bilder av dem.
  • Jeg fikk tatt noen bilder av hvordan disse to hilste på hverandre, og det var helt utrolig hvor morsomt begge syns dette var :-)



 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar