torsdag 19. november 2009

VILLA FLØYENS GLEDER

SKAL vi trene eller skal du bare sitte der ??????????
JA - jeg vil trene !!! !!!!! !!!!! Og her ser dere noen av posisjonene jeg trener på.........................................................
Godt å ha Villa Fløyen nå om dagen.
Regnet øser ned, og det er ikke så moro å trene utendørs da. Og trene det syns jo hundene er et nødvendig gode de har krav på, når jeg allikevel bare sitter der. De er der for å tilfredsstille mitt behov for aktivisering ( tror de iallefall ).
Ingen av hundene vegrer seg for å bli med ut i regnværet når de forstår at vi bare skal opp i kosebua vår for å kose oss og trene litt.
Her ser jeg på filmer av dyktige ekvipasjer i freestyle eller agility. Ser og prøver å lære av det.
Her koser jeg meg med musikk mens jeg prøver å finne musikk som kan passe til freestyle med Scott.
Her har jeg min hobby-bod. Nå har jeg kjøpt inn diverse remedier for å lage pynt og kort til jul.
Ja , - her koser jeg meg rett og slett.
Men mest av alt sammen med hundene !!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar