mandag 30. november 2009

ADVENTSTID

Like før helgen fikk vi besøk av Paul og Gerd. Takk for besøket !! Det var koselig at dere vill ta en tur til oss !! Lørdag fikk jeg besøk av Anneli og alle hundene hennes . Vi gikk en liten tur i skogen slik at hundene kunne løpe og leke sammen før vi trente litt i hagen vår. Det ble både litt lydighet og agility -trening på Anneli sine hunder. Mens jeg hadde trent litt før hun kom, så det ble bare Scott som fikk en økt. Han trente på å løpe ut til en matte . Tanken var at han skulle løpe ut og STÅ på den. Men det var ikke helt lett å få han til å forstå at han skulle ha begge bena og oppreist kropp. For DENNE ( bildet ) posisjonen har vi jo trent masse på tidligere :-) Dette må vi trene mer på :-)
1. Søndag i advent nå. Da må jo pynten frem og lysene tennes " der hjemme".
Jeg fikk bakt litt kaker i helgen også................................
Kaker , - med - ister.
Kanskje eneste kakene jeg baker i år ??
SØNDAG VAR DET NM I AGILITY PÅ LILLESTRØM.
Jeg var der for å heie på mine treningskompiser.
NÅ ER DET OGSÅ HELT KLART AT FREESTYLE BLIR EN OFFESIELL KONKURANSESPORT I NORGE FRA 2010 :-)
Det skal bli spennende å følge med på denne sporten i årene fremover.
Håper virkelig mange vi la seg inspirere og begynne å trene slik at vi får fine konkurranser allerede neste år :-)
Her kan dere se hvor flink man kan bli...............................

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar