mandag 31. oktober 2011

Den lange mørketiden..............

  • "Mørketiden! er over oss , - klokka ble stilt tilbake til "normaltid" på søndag. Det betyr at det er enda mørkere kvelder og mindre og mindre positivt å trene agility ute på kveldene. Hundeklubbene trekker inn i ridehaller fra nå av, og det blir mange mnd, med trening innendørs. 
  • Drøbak hundeklubb flytter inn denne uken, og det gjør også snart Moss og Omegn hundeklubb.  begge disse hundeklubbene skal trene inne i ridehall i Drøbak.
  • Indre østfold hundeklubb venter med å flytte inn  i ridehall til januar.  For første gang i klubbens historie blir det vintertrening i agility også i denne klubben. Og til og med i mitt nærmiljø ( "bare" ca 2 mil fra meg ).  Ikke nok med det men denne ridehallen er større enn de andre jeg har trent i tidligere, og jevnt og fint underlag som ikke er så tungt for meg å løpe på.   Dessuten lovte eier av ridehallen på "Eng gård " at  det ikke ble kuldegrader inne der på vinteren.
  • Alt i alt betyr det at jeg får mulighet til å trene agility tre dager i uka i vinter, - i varmegrader !!! Hipp hipp hopp hurraaaaa :-)  Alle fire hunder kommer til å få mulighet til å trene agilty i vinterhalvåret også. Jeg håper på en mild og snill vinter sånn at jeg får gått mine 2 - timers daglige turer og holdt formen min oppe fram til nest snille gode solrike vår :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar