mandag 27. juni 2011

FREESTYLEKURS MED FRIDA BINNETTE

  • Denne helgen var jeg så heldig å få delta på freestylekurs med selveste Frida Binnette
  • Frida har vært Nordisk mester og en av Sveriges beste utøvere .

Lørdagen startet med teori ute i strålende sol . 10 forventningsfulle deltagere slukte alt Frida sa Stemningen og forventingen var høy.

NRK Østfold gjestet kurset i omlag 2 timer. Mye ble filmet og mange ble intervjuet.

Her Instruerer Frida meg og Fargo, mens vi blir filmet av NRK.

Det var Råde Hundeskole som arrangerte kurset, og jeg må bare sende en stor takk til Carola Brusevold for et meget godt arrangert kurs. Det var mat og drikke for enhver smak og behov, tilgjengelig hele dagen. Kursplassen var veldig bra til formålet. ( bildene ovenfor har jeg stjålet fra Carola sin blogg )

Frida var en utrolig god instruktør. Hun hadde med seg 3 hunder, og demonstrerte i detalj alle trinnene i alle øvelser fra begynnelse til slutt.

  • Vi var innom ca 20 triks / momenter, - valg av musikk , koreografi og hvordan sette sammen / kjede sammen øvelsene.
  • Mye av dette har jeg lært tidligere, men det var mange nye innlæringsmetoder og fine tips å ta med seg videre.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar