søndag 10. juni 2012

En god dag !!

  • Det er morsomt når ting fungerer !! I går var det konkurranse i HTM og Freestyle i Moss.  Jeg var stevneleder , -  hadde nok å gjøre dagene i forkant, og på stevnedagen!! Men jeg hadde  meldt på Scott, i tilfelle jeg følte det var riktig å starte selv også,   Det var ikke mye tid til å ta seg av de 4 fir`bente som lå i bilen under hele arrangementet. Men jeg fikk da luftet Scott noen minutter før vi skulle inn i ringen. 
  • Jeg var veldig usikker på om jeg kom til å få han til å jobbe denne dagen. Sist vi prøvde oss ( på Tretten ) så var det ikke mulig å få kontakt med han. Så det var med stor spenning i kroppen jeg entret ringen igjen.
  • Jeg fant fort ut at Scott var i jobb-modus og vi hadde full kontakt hele tiden. Det var bare å senke skuldrene og kose seg sammen med godgutten. Og når jeg ser bildene av han, så er jeg ikke i tvil om at han koste seg i ringen!!
  • Resultatet ble en 1.premiering og første opprykk til klasse 3 ( man må ha 2 ganger 1.premie for opprykk til neste klasse )  
  • Poeng: Utførelse: 8,0 - 7,9  Innhold og vanskelighetsgrad: 8,0 - 8,1 Musikk og fortolkning: 8,4 - 8,4.  Sluttpoengsum: 24,40. Jeg er veldig fornøyd med dette !!
  • Programmet handler om at jeg er en gartner som skal gjøre en jobb i en park / hage.  En hund ligger å sover i parken, og blir vekket av at gartneren kommer inn i parken med sin trillebår.
  • Videre handler programmet om ulike arbeidsoppgaver gartneren får hjelp med av den " ukjente hunden i parken "
  • Mange flotte bilder ble tatt . Tusen takk  til Hanne Bache-Mathiesen Henriksen for bildene.
 


 

 

 

 
 






  • Hele konkurransen ble filmen. Så det kommer film av oss når den er lagt ut på youtube.

2 kommentarer:

  1. Gratulerer SÅ mye, Anniken og Scott. Herlige bilder, nå gleder jeg meg til å se filmen av dere. Det er så utrolig deilig når ting fungerer!!!

    Mvh Hilde

    SvarSlett
  2. Flotte bilder! Og godt at dere fikk godfølelse :o)

    SvarSlett