fredag 1. oktober 2010

Denne uken på Fosserød

  • Ukene går, - og det er høst på Fosserød. Vi har hatt nattfrost , og de vakre høstfargene kommer fram. Noe visner og blir bare brunt, - mens annet blir fargerikt og vakkert!

Det blir trening med hunder nesten hver dag. Jeg prøver å holde " koken" og prøver å komme i enda bedre form. Derfor går jeg turer med en og en hund, - og da legger jeg alltid inn litt trening underveis. Fargo trenger masse trening i mange ulike momenter og i mange ulike omgivelser. Vi har benyttet oss av kveldstreningene i klubber denne uka , - Moss, - Askim , - og Drøbak har fått se litt freestyle .-) Vi har virkelig fått trent med mange forstyrrelser og på mange ulike plasser :-)

  • Fargo blir bedre og bedre hele tiden, og har økt reportoaret av øvelser i stor skala i sommer. Jeg gleder meg til fortsettelsen med han i Freestyle.
  • Han har også fått trene litt agility, og lærer utrolig raskt. På kort tid har han lært slalåmhinderet nesten uavhengig av meg :-) Feltene sitter flott, og han følger meg fint på føringen i små kombinasjoner.

Scott trenes også Vi trener en del lydighet og noe freestyle. Han begynner å bli bra i LP og vi får se om vi kanskje skal starte i konkurranse etterhvert :-)

I tillegg blir det noe grunntrening på agilitymomenter.

Og ikke minst er han kosegutt og turkamerat om dagen .-)

  • Høst i hagen ...........
    Minni og Pønky tar gjerne en tur sammen over mønet i hagen.
    eller over balansebommen.........................................
    • Zippo is still going strong :-)

    Og han koser seg på skogsturer sammen med Pønky og Minni :-)

    En flyvende glad Minni :-)

    • Pønky liker å trene litt momenter når vi er på tur. Her viser hun meg hvor flink hun er blitt til å rygge i "kryp" :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar