mandag 12. juli 2010

Mange gode minner

  • Den siste tiden har jeg vært opptatt av å være sammen med familien. Det har vært både begravelse og jubileum denne helgen , og sterke følelser har vært i sving.
  • Min søster , Unn -Lisbet har vært på Norgesbesøk i 10 dager, og det har vært hyggelig å være sammen med henne igjen. Hun er jo her bare en gang i året, så det er ekstra stas når hun kommer. Denne gang var vi ekstra mye sammen siden det var så mye som skjedde.
  • Bildet er fra 150 års-jubileumet til min onkel Rein ( 70 år ) og mamman min ( 80 år ) Det ble en flott markering med mange hyggelige mennesker. Mange familiemedlemmer som jeg sjelden eller aldri har møtt . Som f.eks. mammas kusine Astrid som sitter ved siden av mamma på bildet. Hun er datter til min bestefars søster. Bak på bildet ved siden av Rein er min tante Helga og min grandtante Olea. Olea er søster til min bestemor og jeg har ikke truffet henne siden jeg var bitteliten.
  • Jeg fikk også hilst på flere onkler og tanter og kusiner og fettere som jeg nesten aldri treffer, og hadde en veldig hygglelig dag på Breidablikk på Hedmarken .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar