lørdag 20. februar 2010

Snø, snø og atter snø

  • Det snør og snør, og det er minus 12 grader her på Fosserød. Denne vinteren ser liksom ikke ut til å ta slutt. Ikke kan jeg være ute på grunn av kulda, og ikke kan jeg bevege meg i denne snøen heller.'

  • Endelig har jeg fått brev fra Rikshospitalet. De vil ha meg inn den 22. mars, og det betyr enda en mnd. med ventetid. Jeg velger å tolke det positivt at de ikke har kalt meg inn tidligere. Så får jeg finne på noe innendørs mens jeg venter..........................

  • Nesten det eneste jeg klarer for tiden er jo å trene Freestyle. Det er fantastisk morsomt å sette sammen programmet til Pønky og meg, - og kjerringa med staven. Vi begynner å få litt kontroll på ting, og siste trening filmet jeg litt. Har kopiert noen bilder fra denne filmen. Ikke spesielt bra bilder, men bedre enn ingenting???'

  • Minni , Scott og Fargo får også trent litt Freestyle. Villa Fløyen er god å ha når været er sånn som det er for tiden. Alle tre setter stor pris på treningsøktene, og har hatt flott utvikling i mange øvelser i vinter.

  • Gjermund får all jobben med snøen som daler ned i store mengder. Vi har jo tre hus på tomta, og det blir fort mye snø på takene. Det er viktig å få måkt ned noe av og til , slik at ikke takene her på Fosserød knekker sammen. Det er ikke akkurat det Gjermund syns er mest morsomt, men han er flink til å holde humøret oppe, og gjør jobben så godt han kan.

  • Mens han står å skuffer snø, drømmer han om sommerens deilige sene kvelder på terassen vår, - med spill, grill og rødvin....................................... om noen måneder er det mulig.............

Joda, - man kan jo drømme...............................................................................

'

  • Det går an å sitte på terassen nå også, - - med et glass rødvin, etter jobben med snømåking.

  • Kanskje ikke like varmt og hyggelig........................................................................

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar