søndag 9. august 2009

Kjærringa mi hogger ved......................

Når man bor på landet er det mye man må være med på. En av oppgavene kjærringa i huset har, - er å kappe ved for vinterens kalde kvelder. joda, - vi var to om jobben. forsynte Anniken med lange kvister, og stablet de opp for tørking etter Anniken hadde kappet de opp........................ Regnet hølja ned etterhvert og vi måtte flykte inn før vi ble ferdig. Så til dere som følger med på treningene våre......................................... A. har vært på agilitytrening i Råde i kveld. Som vanlig var det jeg som hadde planlagt treningen ( etter Marianne og mitt eget ønske ), Denne dagen hadde jeg laget en kombinasjon av deler av banen vi trente på i Moss på Kjellaug sin trening på onsdag. Fikk med en del vinkler sånn at vi fikk trent masse på bak-kryss. I tillegg satt vi en bane med slalåminnganger. + felthinder som enkelthinder. Jeg hadde med fire hunder på denne treningen. Scott fikk en flott utvikling på bak-kryss og vippe, og fortsatt med utviklingen på inngangene i slalåmen. Han virker litt usikker på " innkalling" i slalåm, og sakner farten veldig når jeg er foran han. Så dette er helt klart noe jeg må fokusere mer på. Minni fikk noen repetisjoner i slalåm, på bom og noen hoppehinder. Hun er mer opptatt av alt omkring enn å jobbe på banen om dagen........................ Pønky fikk et par fine økter i dag. En på slalåm-innganger og en på felthidner. Fargo fikk noen passeringer på bom,- møne,- slalåm og pølse :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar